Alla goda ting är fyra...

Jag har ingenting vettigt att sysselsätta mig med just nu. Därför gör jag sånt här...

4 saker jag ser fram emot

- att få ett jobb
- att få en egen lägenhet
- hösten
- nästa dag i studion

4 saker som irriterar mig
- söndagsåkare
- högljudda grannar
- oärliga människor
- när lurarna till mp3:n trasslar sig

4 saker jag säger ofta
- jag blir lite sen
- jag har inga pengar
- gött mos
- lägg av 

4 saker jag gör varje dag

- funderar över mitt liv
- längtar efter herr M
- bloggar
- pratar i telefon

4 saker jag har på mig dagligen
- lypsyl

- röd morgonrock
- mysbyxor
- örhängen 

4 saker jag rör varje dag

- tandborsten
- mjölkpaketet
- dvd-fjärren
- tagnentbordet 

4 personer jag vill träffa oftare
- mitt gamla tjejgäng
- Andy
- gamla jobbkompisar från BMB
- mina kusiner 

4 band jag har sett live
- U2
- Rage Against the Machine
- Metallica
- Rammstein 

Kommentarer
Postat av: Julia

Listor är så roligt att göra och att läsa! Fortsätt gör sånna du :) Snart kanske jag hittar på en egen utmaning till dig :D

2006-08-28 @ 20:25:53
URL: http://oh-julie.blogspot.com
Postat av: Elin

Julia: Ja, jag jobbar ju fortfarande med den gigantiska uppgiften du gav mig senast... :)

2006-08-28 @ 22:38:43
URL: http://ontherocks.blogg.se
Postat av: Julia

Haha, just ja. Du får fixa den först kanske :) Snarast!

2006-08-29 @ 12:30:55
URL: http://oh-julie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0