Anger Management

Tappade just tålamodet med en stackars tjej på kundtjänst.
Försökte få det besvarat om det var något fel på mitt brevinkast eftersom all post ser ut som dragspel när den landar på hallgolvet. Hon ställde dum fråga på dum fråga, och tillslut hörde till och med jag själv hur otrevlig jag lät som svar på de dumma frågorna. Jag försökte släta över det, men jag tror nog att det var försent. Så jäkla dumt och onödigt att låta frustration gå ut över någon stackars okänd tjej, och samtidigt verkar det hjälpa mot frustrationen. Hur går det ihop egentligen?

Kommentarer
Postat av: geas

För att innerst inne bor det en liten sadist i oss alla!
Å andra sidan vet jag med mig att man bör vara aktsam med att vara snutig mot kundtjänst. Det finns de som blir så förbannade att de aktivt börjar arbeta mot en!

2006-08-04 @ 14:25:24
URL: http://flufcopter.blogspot.com
Postat av: Elin

Geas: Kundtjänst har alldeles för mycket makt!

2006-08-04 @ 15:28:02
URL: http://ontherocks.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0