Fröken Baksmälla

Nu är det officiellt bevisat! Jag tål ingenting.
Jag är en vekling. En riktigt mes helt enkelt. Min kropp vill inte att jag ska förtära berusningsdrycker, det är klart och tydligt. I morse vaknade jag upp med molande huvudvärk, trots att det egentligen inte var så himla mycket vin som rann ned igår. Visserligen blev vi sittande med vårt vin ute i parken tills det var i stort sett mörkt som i en säck långt efter midnatt och visst rökte jag några cigaretter för mycket, men ändå. Men ändå, tänker jag, för jag tycker att jag borde vara mer tåligt än så. Icke då! Jag blir alltid hängig dagen efter, i stort sett utan betydelse hur mycket jag drack. Så här var det inte alls för två-tre år sedan, då kunde jag springa en mara dagen efter. Jag vet, man blir mer bakis ju äldre man blir, men så jäkla gammal är jag ju inte..!

Kommentarer
Postat av: Oh Julie.

Hahah! Men Elin! Oj oj, jag måste helt enkelt hitta ett kanon botemedel! Haha

2006-08-04 @ 12:21:45
URL: http://oh-julie.blogspot.com
Postat av: Elin

Oh Julie: Ju mer du hånar mig, desto mer får du igen den dagen du sitter där själv med träkepsen på- det vet du ju sedan tidigare... :)

2006-08-04 @ 13:11:37
URL: http://ontherocks.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0