Snuskgubben Nisse

Av någon anledning gör veckoaktuella Pride-festivalen att jag kommer att tänka på en konstig upplevelse som på mycket mycket avlägset sätt har gay-anknytning

Fröken J lyckades i höstas tala mig in i att sajten QX minsann inte var bara för gayfolk. Jag har inte gjort community-grejen på väldigt väldigt länge så jag tänkte: what the heck och gick med. Jag tänkte att det kanske, om inte annat kunde vara så att man faktiskt kunde småsnacka med folk man inte känner som för en gångs skull inte tilltalar en för att föreslå cybersex, vilket jag tyckte hände i tid och otid under den tiden jag testade communitys. Tyvärr hade jag fel, och inte särskilt lite fel heller. Jag kikade in på sidan några gånger och en dag låg det ett brev i min inbox som jag fortfarande ångrar att jag öppnade. Brevet var från Nisse, en ganska ensam 63-åring som bodde i en sommarstuga utanför Norrtälje. Nisse skrev att han på äldre dagar börjat experimentera sexuellt och bland annat upptäckt att han inte bara gillade tanter utan också gubbar. Tydligen gillade Nisse även betydligt yngre tjejer och det var därför han skickade ett brev till mig. Nisse nöjde sig inte med brev utan skickade också en bild, tagen under bältet. Nisse skrev att om jag ville se fler bilder, eller ännu bättre (läs:värre) hälsa på honom någon helg i hans stuga och se den i verkligheten så var det fritt fram för detta. Jag slängde mejlet och det nästa jag gjorde var att avsluta mitt medlemsskap.
"Är du säker på att du vill avsluta ditt medlemsskap? Detta val går inte att ångra!"
Ja, jag är jävligt säker, serru!!!

Jag berättade detta för pojkvännen M, som kommer från Norrtälje:
"Om vi är i Norrtälje någon gång och du ser en gubbe i 60-års åldern som glor på mig, då kan det vara Nisse med gubbsnoppen..."
Pojkvännen M såg lagom nöjd ut över den vetskapen.

Kommentarer
Postat av: Oh Julie.

Haha, men man kan hitta roligt folk där med Elin!! du hade bara eh.. lite.. OFLYT! :)
Jag kommer hem imorgon!

2006-08-02 @ 21:41:55
URL: http://oh-julie.blogspot.com
Postat av: Martin

Hahaha! Underbar läsning såhär på småfyllan...

2006-08-03 @ 01:33:23
URL: http://hellvis.blogg.se
Postat av: Elin

Oh Julie: Nisse var ett lysande exempel på varför man ska hålla sig borta från sådana hak, gums! Skrämselpropaganda när den är som bäst!

Martin: Glad att jag och Nisse kan vara till tjänst! :)

2006-08-03 @ 10:46:42
URL: http://ontherocks.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0