Träningsvärk

Varför får jag alltid platsen bakom ett fyrtorn?
Jag börjar undra varför, för det händer alldeles för ofta för att vara en slump. Sitter jag på bio, teater eller på konsert så lyckas jag av någon anledning alltid hamna bakom den där killen som folk går förbi i foajén och tänker: "gud, vad glad jag är att jag inte hamnade bakom den där snubben". En sån där snubbe som får be om extra benutrymme på flyget och som egentligen, av den anledningen inte borde vistas på Chinateatern eftersom normallånga människor sitter så trångt att de har knäna i hakan. Bakom honom satt jag, och om jag inte tiltade så mycket att jag hängde över armstödet in på M:s plats så såg jag bara baksidan av hans enorma nacke.

Hur som helst så var Pablo Francisco & Friends en schysst work out för magmuskulaturen. Dessutom får man väl säga att vi hade tur med "uppvärmningen": Marika Carlsson är i o f s inte särskilt rolig, men att slippa Özz Nüjen och få David Batra istället kändes som att byta upp sig rejält. Dessutom var en amerikan med på turnéen, Flip Schultz som visade sig vara förbannat rolig. Det sista han gjorde var att filma ett filmklipp som skulle upp på hans hemsida och den finns redan att beskåda här...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0