Tv-freaks

Världens största penis.
Hjälp, mina bröst plågar mig.
Kvinnan som fick barn med sina barn.

Och så vidare, och så vidare. Dokumentärer på alla andra kanaler än svt kan knappt räknas som dokumentärer. Det är reality-tv i en annan form, som vilken freakshow som helst fast i ditt vardagsrum. Jag häpnar när jag ser vad de orkar sända för skräp. Just nu kan man välja mellan två lysande exempel: på tv3 Kvinnan som bantade bort två vuxna män och på tv4 Jag tänder på amputerade!

Det är vid sådana här tillfällen som det bara är att tacka för att tv-licensen går till svt och inget annat!

Kommentarer
Postat av: anna ki

what???!!! missade jag dessa freak shows??! Helt galet ju!
saknar dig min skatt. puss/ a

2006-08-22 @ 02:05:45
Postat av: Elin

Anna Ki: Om jag känner dessa kanaler rätt så kommer de båda garanterat i repris, så håll ut! Saknar dig med snäckan, vi göra något åt det snart... :)

2006-08-22 @ 11:53:04
URL: http://ontherocks.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0