Den här veckan har jag...

  • ätit matlåda tre dagar av fem möjliga
  • köpt min första julklapp- rekordsent
  • inte shoppat en enda sak till mig själv
  • insett att M:s kompisar har bebisfeber
  • varit ruskigt morgonsur två gånger
  • lagat tvårätters åt svärföräldrarna
  • varit ute på reportage
  • förberett flytten
  • somnat på bussen en gång
  • haft I don't feel like dancing på hjärnan hela veckan
  • läst ut en bok
  • kollat på tv sammanlagt fyra timmar
  • insett att jag helst av allt inte vill göra ett smack på nyårsafton
  • varit glad över mitt jobb - varje dag
  • varit ledsen över att vara pank - varje dag
  • försökt komma på vad jag vill ha i julklapp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0