Goodbye lägenheten

Det finns inte många milimeter kvar att stå på här nu.
Bland kartongerna har jag bildat små gångar som gör att jag kan ta mig fram utan att behöva klättra. Under morgonen har jag varit så effektiv att jag till och med hann packa ned smörkniven innan jag smörade mackan, och därför blev det smörlöst till frukost. Så går det när precis allt jag äger ligger packeterat och bara väntar på att få bäras ut till flyttbilen och in i vårt nya hem.

Lasset går om fyrtiofem minuter och snart drar jag ur pluggen i datorskrället också. Inte riktigt än dock, för jag använder den som substitut för min stereo som redan är nedmonterad och utan musik kan jag knappat flyttstäda. Det är en omöjlighet faktiskt. Särskilt när man ska slita bort kalk från golv till tak.

Och förresten: när jag drar ut kontakten här betyder det en bloggpaus till den 1:e januari då bredbandet kickar i gång på andra sidan stan. Så gott nytt på er...

Soundtrack of flytt 2006:

* Futuresex/Lovesounds- Justin Timberlake
* Your To Keep- Albert Hammond Jr
* Hopes And Fears- Keane
* Pengabrorsan- Moneybrother

Kommentarer
Postat av: Petra

lycka till med flytten!

2006-12-30 @ 12:32:20
URL: http://sotnosen.blogg.se
Postat av: Linda

Gott nytt år gumman, hoppas flytten har gått riktigt bra& att ni får det himlans fint imorgon :D Kramar

2006-12-30 @ 19:37:42
URL: http://lindamariaengla.blogg.se
Postat av: Elin

Petra: Tackar! :)

Linda: Tack det samma gums, vi hade skitkul - även om vi egentligen var helt slut! :)

2007-01-02 @ 13:32:59
URL: http://ontherocks.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0