Inte ett dugg packad

Huvudvärken fanns kvar när jag gick upp i morse. Den malde frenetiskt på tåget in, men dämpades en aning efter en timme på jobbet och två koppar te. 
Nu känns det okej, men inte helt bra och jag sitter och funderar på när jag ska hinna packa mina flyttlådor. Ikväll antar jag, och i morgon kväll. Alltid ute i lika god tid. 
Förra gången packade jag hälften av sakerna kvällen innan och andra hälften slängde jag ned i lådor strax innan flyttlasset gick. 

Planering, planering, planering. 
Jag brukar vara bra på det, men när det kommer till flytt, då är jag helt off base...

Kommentarer
Postat av: Linda

vem fan är inte off base när det gäller flytt? det är ju så nedrans tråkigt att packa ner& packa upp. men himlans vad gott det känns när det är klart =) och så ska du ju bli sambo, och få en massa tv kanaler =) händer det nått skoj på nyår då?? kram

2006-12-28 @ 20:09:02
URL: http://lindamariaengla.blogg.se
Postat av: Elin

Linda: Både sambo OCH tv-kanaler, jag är allt en lyckans ost jag... :) Eftersom vi flyttar på lördag och nyår är på söndag blir det inte sjöslag direkt, men dock fest med 30 andra i en lokal här i Uppsala. Själv då?

2006-12-28 @ 21:14:50
URL: http://ontherocks.blogg.se
Postat av: Martin

Jag är likadan. Är (om jag får sga det själv) grymt bra på organisation och tycker dessutom att det är kul. Men när jag ska flytta så skjuter jag på det till sista stund. Visserligen så är jag duktig och märker upp lådorna väldigt tydligt. Alltid något...

2006-12-29 @ 14:59:05
URL: http://hellvis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0