Mannen, myten

På lunchen idag lekte jag och tv-gänget nöjes-Jeopardy.
Vi försökte oss först på vanligt Jeopardy, men alla insåg snart att vi var så hjärntvättade på nöjesnyheter att det var the only way to go. Jag var med ganska bra i början, men sedan började svaren ställas i gåtform och plötsligt orkade min hjärna, som varit igång sedan halv fem i morse att sacka efter och jag ägnade mig åt mitt te istället.

Idag lade jag dessutom ned en lapp med mitt namn på i en urna. Ur den urnan dras sedan en lycklig Bladet-medarbetare som får avnjuta en middag tillsammans med Jan Guillou. Stort! Men vad skulle han och jag prata om..? Vi får väl kanske låta maten tysta mun om inte annat!

Kommentarer
Postat av: Linda

Usch, jag skulle hellre låta bli& träffa Jan Guillou =) Och låta nån annan tjata på mig så de får gå ;-)

2006-12-15 @ 17:49:26
URL: http://lindamariaengla.blogg.se
Postat av: Elin

Linda: Tycka vad man vill om gubben. Dock är avslöjandet av IB-affären något som gör honom till en stor man - vare sig man vill eller inte! :)

2006-12-15 @ 18:02:58
URL: http://ontherocks.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0