Not that there is anything wrong with that

Jag undrar hur Peder Lamm ser ut när han är arg. Som en seriefigur kanske, hoppandes jämfota, högröd i ansiktet och med ånga sprutande ur öronen.
Vad han säger vet vi dock. I mejlet till Böglobby-redaktionen tar han sig nämligen kraftuttryck som "stick och brinn" när programmet analyserat fjolligheten i hans röst. Det verkar som man trycker på en mycket öm punkt när man råkar andas om homosexualitet kring Peder.

Något som inte alls har med homofobi att göra, men som ändå är värt att nämnas är sättet han avslutar sitt mejl till Svt på. "Inte alls med vänliga hälsningar".
Lite som att säga "du får inte komma på mitt kalas". Vet inte vilket som är mer anmärkningsvärt än det andra: homofobin eller bara hans sätt att visa hur vuxen och mogen han är. Eller säker på sin sexualitet för den delen...


Kommentarer
Postat av: Anonym

ey God Jul eller Bon nadal som de sager i detta svinkalla land dar det inte existerar nagot som värme inomhus( ja, jag fryser ihjal). hahha lite ilska dar. Har du fatt mitt melj med Justin? Visst ar den rolig? Anyway ha en riktig bra Jul vi hors te vecka! halsa mor!
kram anna

2006-12-21 @ 19:24:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0