Sju flyttlådor senare...

Jag inser snabbt varför jag har skjutit på det här så länge. Det är ju så förbannat tråkigt.
Något mer jag inser när jag väl har kommit igång är att med en sådan här liten lägenhet (läs: skrubb) så har jag, just det: ingenstans att ställa kartongerna när de väl är fyllda!
Tjugoen futtiga kvadrat, där inkluderat en kokvrå, en hall och ett badrum med stor dusch.
Ytan längs väggarna redan upptagen och den fria ytan i mitten av rummet är obefintlig.

Tre står staplade på varandra den enda del av väggen som inte har en av tre möbler framför sig. Fast nu går knappt toadörren upp så mycket att man kommer in.
Runt köksbordet står tre andra kartonger och en står på tv-bänken, inklämd bredvid tv:n.
Packar jag snabbare har jag ingenstans att ställa de andra lådorna.

Murphys lag gör åter entré.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0