Avrapportering

Dåligt med avrapportering på bloggen under helgen som gått. Kände mig dessutom än mer skyldig när Martin skickade iväg en känga till sina vänner som är kassa på att hålla bloggen uppdaterad för tillfället. Det handlar visserligen bara om två dagar för mig, men ändå..

Anledningen har hetat Norrtälje. Mycket gos, lite dator vilket är en helt normal situation så egentligen vet jag faktiskt inte vad jag ber om ursäkt för. Gjorde något väldigt olikt mig och föreslog helt sonika en tur in till Sveriges största köpcentrum på lördagen. Istället för att köpa det enda som jag behövde sket jag i det och lade pengar på precis allt som jag inte var i brinnande nöd av. Vardagsskorna jag hade tänkt köpa blev en vinröd högklackad historia från Bianco, höstliknande plagg blev till partytoppar och annat skräp som redan finns i en uppsjö i min garderob. Dessutom slog jag till med en stor kolabrun skinnväska som jag inte ens kommit på vad jag skulle ha den till när jag vandrade ut ur affären. Ibland slår min egen intelligens mig själv med häpnad må jag säga...

Söndagen gick som brukligt i slöhetens tecken. Låg kvar under täcket halva dagen och styrde sedan kosan mot havet och låg sedan och plaskade halvsalt i någon timme. Sedan film och pizza för att avrunda en redan ganska slö helg på det ultimata slöa sättet...


Kommentarer
Postat av: Martin

Bra att det är ordning på dig igen! :)

2006-08-01 @ 10:18:49
URL: http://hellvis.blogg.se
Postat av: Elin

Martin: You bet, hun! :)

2006-08-01 @ 21:51:10
URL: http://ontherocks.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0