Då kommer han med mustachen

I vår trappuppgång sitter en lapp uppe med info om våra nya servicetekniker.
Det skulle lika gärna kunnat ha varit en efterlysning på två förrymda killar från Norrtäljeanstalten.
Ridger (!) och Michael, två bistra snubbar i slokmustasch och örhänge, framtvingade farmför kameran i utbyte mot jobb med lön. Michael har dessutom kryddat en stor guldkedja runt halsen och en runt ena handleden. Har svårt att bestämma mig för om det tyder på ett underliggande meddelande till hans gamla kumpaner eller om det bara tyder på allmänt dålig fashion sence. 

Gå in med huvudnyckel, killar? Njae, jag vet inte riktigt jag...

Kommentarer
Postat av: marcus

ridger! fantastiskt namn verkligen... min blogg börjar sakta leva efter några omtumlande månader.

2006-07-22 @ 14:25:22
URL: http://pappahumor.blogspot.com
Postat av: Elin

Marcus: I know! Vansinnigt vackert namn till en vansinnigt vacker man... :)

2006-07-23 @ 17:59:23
URL: http://ontherocks.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0