Den som söker finner!

Jag har funnit en av Uppsalas pärlor!
Klarvaken klockan halv nio, och fick oemotståndliga cravings efter en löprunda. 21 grader varmt, inte ett moln på himlen och relativt folktomt vilket enligt mig är precis vad man vill ha när man sticker ut. Däremot brukar mina rundor gå åt alla möjliga håll numera eftersom jag bekantar mig med området fortfarande. Idag dök jag på stället som kommer bli platsen för min uppfräschning av konditionen, och detta bara fem minuter bort.
Att bara befinna sig fem minuter hemifrån, men ändå röra sig mellan åkrar och hästhagar- sånt blir jag glad av. De 6 avverkade kilometerna blev min kropp eventuellt ännu gladare över!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0