Doggy style

Uj uj uj, nu har jag gjort något tokigt.
In the heat of the moment och väldigt impulsivt. Och tokigt.
Alldeles nyss skickade jag ett intressemejl angående en övergiven hund.
Bilden på hunden dök upp på skärmen och mitt hjärta smälte.
Ända sedan den dagen mitt hjärtas fröjd flyttade med min mamma upp till Norrland har jag saknat henne och idag kändes det som jag fick en klapp på axeln från någon där ovan.
Denna hund, som för övrigt avlivas om hon inte får ett hem om två veckor, är nämligen en liknande korsning som Pyret är: boarder collie och spets. En ljuvlig blandning.
Jag berättade det för M nyss, och han baxnade. Eller, egentligen blev han väl inte särskilt förvånad över att jag pratade hund. det har jag ju faktsikt gjort under hela tiden vi har känt varandra. Dessutom vet han nog med stor säkerhet att det är en bit av mig som fattas så länge jag inte har en vovve.
Nu är det alltså bara att vänta och se...



75483-18 Pyret!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0