Hätila ragulper på foskliabeln!

Jag m å s t e  bara låta alla se den här sidan, för den är helt vansinnigt bra. 
På något sätt har några webbgenier satt ihop en söktjänst för människor som har svårt att komma ihåg andra människors födelsedagar.
Själv brukar jag stoltsera med att om det är något jag är bra på så är det att komma ihåg telefonnummer och viktiga datum. Telefonnummer blev jag sämre på när både hemtelefon och mobil hade telefonbok och jag aldrig behövde slå ett enda nummer. Datum kan jag fortfarande, men även solen har sina fläckar...

Spana in, sök upp dina vänner och din familj och spara dem på "din sida".
Idag är det 237 dagar kvar till min dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0