Morgongluttare

Jag knatar nästan alltid runt i samma outfit hemma. Man skulle nästan kunna kalla det för en uniform faktiskt, så obligatorisk är den hemma. I trosor och linne strosar jag runt hemma, jag tycker det är grymt skönt och så länge ingen annan än jag och M är hemma är det detta som gäller.
Så också denna morgon när jag smågnolande till the Raconteurs gnolade runt och gjorde frukost. Plötsligt stelnar jag till. Utanför detta två meter höga fönstret sitter tre sommarjobbande glin och fullkomligen stirrar. De flinar lite och glor ännu mer när de ser att jag glor tillbaka. Jag kände mig plötsligt naken. Jättenaken. Kan man inte ens få gå runt som man vill i lägenheten nu alltså? Jag tänker fan inte bjuda småfinniga, flabbande, snusande målbrottsgrabbar på gluttande...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0