Morrissey har fått pippi

Egentligen tänkte jag precis tanken att jag inte orkade blogga något mer idag.
När jag sedan läste en notis i Expressen kände jag dock att jag var vtungen att plita några rader om denna galenskap. Idag kan man nämligen läsa att Morrissey kommer tillbaka efter bejublade framträdanden i våras.

Så, tell us tell us tell us.
Kommer han till Stockholm? Nej!
Kommer han till Göteborg? Nix!
Malmö då? Fel igen!


The Smiths-farfar har bestämt sig för att Karlstad, Värmland, Sweden is the plejs to be. Nöjesfabriken närmare bestämt, en sketen jävla nattklubb. Av alla jäkla ställen blir det Karlstad. Snubben som bokar hans gig borde få leta efter nytt kneg. Detta är nämligen av samma kaliber som när han uppträdde på Bingolotto tidigare i år!

Kommentarer
Postat av: geas

fast grejen är visst den, att han bad sin manager att få uppträda på så campy grejer som möjligt.
därav Bingolotto och ja, antagligen också därav en sketen nattklubb nånstans i sveriges rövhål

2006-07-14 @ 05:15:25
URL: http://flufcopter.blogspot.com/
Postat av: Elin

Geas: Och det vet du, per facto..?

2006-07-14 @ 11:30:16
URL: http://ontherocks.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0