Morsning & goodbye

Lite vemodigt avsked idag när jag lämnade jobbet för dryga timmen sedan.
Kändes skumt att plocka bort alla mina saker från skrivbordet, städa upp i hyllorna och plocka ned alla tillhörigheter i den lilla hylla jag "leasar" av en annan programledare. Semesterlediga Chefen ringde innan jag stack och vi bestämde att vi skulle sätta oss ned i början av nästa vecka och prata om hösten. På hans tonfall lät det inte som det finns någon öppning för mig i höstplaneringen, men jag tänker inte gå händelserna i förväg- vare sig och det positiva eller negativa hållet.

Bestämde med S på nyheterna att vi skulle ta en öl snart igen. Vi blir båda sysslolösa från och med måndagen, så det kanske lär finnas tid för oss båda att fylla med maltdryck på någon uteservering.

Fick i alla fall avsluta sändningen med en bra sändning och en helt okej skivlista- med U2 som storartad finish..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0