Posten- där service bara är förnamnet

Om jag hade ett företag som fått ta en massa skit för att verksamheten inte fungerar efter behag, hur skulle jag då vilja att mina kundtjänstmedarbetare beter sig?

A: Som tillmötesgående, vänliga och hjälpsamma (läs: normala) människor.
B: Som ett gäng som egentligen inte har någon lust att jobba med just det här, suckar tyst varje gång de får en kund i örat och hjälper motvilligt till.
C: Som otrevliga, sura översittare som ifrågasätter och förlöjligar sina kunder och får dem att känna sig som idioter som företaget egentligen inte villbeblanda sig med, men är så illa tvugna.

Svår fråga. Fick precis stifta bekantskap med Postens underbara service och fanns det någon konkurrens på den marknaden så skulle jag byta nu.
Att spåra ett brev som fått fel adress var tydligen det dummaste hon hade hört nämligen och "jag förstod väl att de minsann hade viktigare saker för sig än att spåra små världsliga saker som födelsedagskort".

Tack Posten. De rabiata känslorna är numera besvarade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0