Rock and roll

Det har varit en rätt schysst vecka och en rätt bra sändning idag. Bortsett från att jag gjorde ett misstag som många programledare har gjort före mig, men som jag dittills varit förskonad från. Jag lämnade min mikrofonregel uppe under en låt. När jag hostade hörde jag mig själv i lurarna och insåg snabbt mitt misstag. är bara ofantligt glad över att jag inte gjorde det jag brukar när jag är själv i studion, vilket är skråla på i kassa låtar så att tapeterna knottrar sig. Shit happens, vet inte om särskilt många hörde det.
Spikade allt för måndagen innan jag stack också, vilket bland annat består av bloggsnacket och Arvikafestivalen-rapport.

Nu tycker jag att jag har gjort mig väl förtjänt av en rejäl partykväll, och det är just vad jag ska unna mig själv också. Fröken J jobbar till halv tio, men dyker upp omgående efter det och sedan är det raka spåret mot park med vin och gott sällskap och sedan ut på dansgolven tills solen går upp.

M spelar in på en golfbana i Enköping idag inför nästa veckas seriespel och kommer hit så snart han är klar. Eftersom han A: fyllde år i måndags och B: inte tror att han ska få någon present förän efter lönen kommit (på grund av svår fattigdom) så tror jag att han kommer att bli rejält överraskad när han stiger innanför dörren... I love surpises!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0