Rosé olé

Precis hemkommen från en ovanligt trevlig after work.
Vi letade oss bort till Katalin och satt i kvällsolen och njöt ordentligt innan solen försvann bakom Siviahörnet (som min chef kallar för Katalinhörnet just för att det är stammishaket). Det är nästan konstigt hur varmt det är ute om kvällarna nu, och jag som har den dygnsrytm jag har fick nästan en chock.
Var inte alls beredd på att det skulle vara SÅ skönt ute... Drack rosévin och lyckades prata om väldigt mycket än förutom jobbet- sånt gillar jag. Jobb pratar man på jobbet. Är det efter jobbet så umgås man som vänner och bekanta!

När jag svängde in på gården såg jag något som fick fatt i avundssjukan i mig: ett gäng hade dragit ut världens längsta förlängningssladd till en tv samt fyra solstolar och satt under ett träd och kollade på semifinalen mellan Frankrike och Portugal. Fy sjutton vad uppfinningsrikt och soft, jag vill också...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0