Saliga blandningar

När jag vaknade ångrade jag gårdagens intag och gärningar.
Eller åtminstone intag. Jag blandade nämligen friskt vilket är som att lösa en direktbiljett till bakisland. Jag brukar då också bli kvar där länge, och så är fallet idag med. Vilken överraskning.
Apropå överraskning så blev just överraskad över present och mottagande när han kom hit. Jag fick nys om att Keane skulle komma till Sverige i november och både han och jag gillar det bandet starkt. han hade dock ingen aning om vare sig att bandet skulle hit eller att jag skulle ha pengar att köpa biljetter för så han tappade hakan. Jag pös, såklart!

Men fy sjutton vad roligt vi hade.
Under kvällen slank dock hela registret ned: bubbel, limoncello, rosé, öl och sprit i from av en drink på BJ.

Dagens sanning att begrunda: Man lär sig aldrig av sina misstag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0