Seinology

Jag började kolla på Seinfeld för en massa år sedan. Då när det var en ny serie och gick på Ettan ganska sent på lördagarna. Då när jag förmodligen egentligen var för liten för att haja alla skämt.
Då började jag kolla på Seinfeld.
Sedan... inte så mycket. Jag vet inte vad det var, men jag lessnade lite. Dessutom blev Vänner min nya favorit.
Just nu kan jag inte förstå varför jag slutade att kolla på Seinfeld dock. Spenderar mina kvällar med att kolla på avsnitt från framför allt säsong 6 och 7 och jag älskar det. Kanske blir jag hooked igen.
Att seg efter jobbet käka lunch och kolla på avsnittet när George går emot alla sina naturliga instinkter och helt plötsligt lyckas med allt är definitivt tisdag med guldkant.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0