För dom har tagit studenten...

Det känns som det gått två dagar.
Det gör ofta det när jag sänder morgon, sover och sedan går upp.
Det känns som det gått ett dygn sedan jag gick upp senast, om ni förstår vad jag menar.
Ställde klockan på halv tre i eftermiddags.
Trodde att det var natt när jag vaknade och fattade ingenting.
Har plockat i ordning i mitt råtthål sedan dess; slängt papper, rensat bland kläderna och ska strax ta fram dammsugaren. Dammråttor hör ju som bekant hemma i ett råtthål.

Gick en kort runda på stan för att hitta ett linne att ha på mig på matchen i Berlin.
Ångrade mig snabbt, men härdade ut tills jag hittat ett.
Det var inte så snyggt, som vanligt kass passform som på allt under hundralappen från H&M men det ska bara sitta på en enda gång. Det får med andra ord, gå ann...
Varför jag ångrade beslutet om shopping var för att stan idag är fylld till bredden av skrålande tonåringar i vita klänningar, för stora kostymer och fula hattar som skriker "fy fan vad vi är bra" så fort de får syn på en.
Jag orkar inte med sånt.
Jobbigt.

Imorgon kommer Läna och hennes lammkött hit för att se matchen på en pub.
Dricka öl och skräna.
Fy fan vad VI är bra.

Fröken J är förresten helskön.
"Jaha, det är alltså match imorgon eller?"
Say
No
More
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0