Försmäktande i gettot

Sov alldeles för länge idag.
Klibbigt täcke, klibbig i håret, skrynkligt lakan. Alldeles för varmt för att sova egentligen.
Lade på en rem för att få njuta lite av solstrålarna idag. Bojkottade dem igår eftersom jag var så trött efter resan. Precis när jag skulle ta på mig bikinin hissade jag upp persiennerna- ingen sol?
Moln som täcker himlen, och därmed ingen sol i sikte.

Nu badar jag istället iskallt fotbad och lyssnar på Wikegårds sommarprogram.
Iskalla fotbad är mitt sätt att härda ut i ett hus där väggarna verkar isolera värmen bättre än den bästa termosen. Oslagbart här inne.
Enda nackdelen är att jag blir förgrymmat sugen på att bada... Fasen också!

Dagens fråga: Hur mycket kan man om fotboll om man tror att Sverige ska ta VM-guld?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0