Fudge

Segare än kola när jag vaknade i morse.
Här i gettot har tvättstugan inget bokningssystem.
Det handlar om att chansa. Och ha flyt.
Chansar man rätt och råkar ha flyt så finns det lediga maskiner i tvättstugan.
Idag var en sån dag.
Det kan ha att göra med att jag var där klockan sju. Inte många i gettot som är vakna då.
Knappt jag heller, men jag drog mig dit i alla fall och två tvättar, ett torkskåp och en tumlare senare är jag klar.

Sitter nu och bollar mellan hemtenta och research för en intervju jag ska banda i eftermiddag.
Någon poppig sångerska.
Ska inte köra det förrän i nästa veckas program. Med andra ord: det är lugnt.

I lurarna idag: Sublime- Date rape

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0