Goodbye Schweden, Hello Deutchland

Ikväll går jag och lägger mig i gettot, imorgon i Berlin.
Rätt så surrealistiskt fortfarande.
Brasilien-matchen går på Olympiastadion i Berlin i skrivande stund och det känns nästan svindlande att veta att man står där om mindre än 48 timmar.

Har så klart inte packat ännu.
Kommer så klart att packa för mycket. Det gör jag ju faktiskt nästan jämt. Säkert 95 % av gångerna.
Så länge jag inte glömmer biljetterna, passet och klapp-klapp-kepsen så borde det mesta ordna sig.

Hektiskt dag framför mig imorgon och dagarna framöver och därför blir detta det sista ni hör från mig tills jag kommer tillbaka från VM-festen igen. Avresa klockan 06.10 imorgon så med andra ord ingen tid för bloggande då.

Sverige-tröjan jag köpte har förresten gått från klargul till svagt senapsgul. Tvättade den i förhoppningen att den skulle krympa. Istället ser jag ut som en vandrande reklampelare för Slotts Senap. Ska man göra plagg med gult och blått i ska man väl för sjutton gubbar se till att färgerna inte fäller på varandra i tvättmaskinen.
Amatörer!

Att hålla ögonen efter på torsdag: blågulmålat fejs, flätor, klapp-klapp-keps och senapströja.

HEJA SVERIGE!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0