Intelligens på hög nivå

Jag tyckte att jag var jäkligt slug igår.
När jag åkte hem från jobbet tog jag med mig min vätaresistenta Radio Uppland-jacka eftersom jag visste att det skulle regna under morgonen.
Är det något man har koll på när man jobbar med radio, så är det väder. Och datum och nyheter så klart...
Vad jag däremot inte hade koll på var hur mycket det skulle regna, vilket råkade vara jävligt mycket.
Klockan fyra i morse vräkte det ned utanför mitt fönster och den där jackan var en klen tröst när jag snabbt insåg att jeansen skulle bli dygnsura.
Det blev de också.
Jag har gått runt i skyblöta brallor i sex timmar.
Det är INTE kul.
Du är så jäkla slug, Elin...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0