Könshår i maten

Jag kan stå ut med ganska mycket medan jag äter lunch.
Stressad serveringspersonal.
Otrevlig serveringspersonal.
Stimmig miljö.
Äta själv.
Äta äckligt.
Äta kallt.
Och så vidare.

Idag har jag dock upptäckte att något jag inte står ut med medan jag äter lunch: folk som pratar om sina barns könsbehåring.
Hur en skock vuxna akademiker kan sitta i lunchrummet och prata om detta är för mig ett mysterium.
"Min son har fått hår på pungen, är det normalt?"
"Jag vet inte, men min dotter fick mens när hon var elva. Hur såg de ut?"
"Du vet, långa krulliga. Ganska mycket också..."
"Jaha. Ja, jag tror att jag sett att min dotter har haft det samma. Inte så mycket kanske, men en del..."
"Men är det normalt? Du (vänder sig till den enda mannen i sällskapet)! När fick du hår på snoppen?


Och så fortlöper det.
H E L A  L U N C H E N!!!

Hur sjutton är folk funtade egentligen?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0