Popnonstop + pryo = SANT

Var det förresten någon som lyssnade på Popnonstop efter klockan 10 idag?
De har ett nytt stolpskott som programledare där, Jonas Linné.
Förmodligen är det killen som fick jobbet som de annonserade ut för ett tag sedan. Med tanke på att jag vet några betydligt mer kompetenta programledare som sökte den tjänsten så kan jag inte fatta hur anställandet av den här killen gick till. Tro mig, detta mysterium kommer att få en uppföljning...

Jobbintervju i Stockholm imorgon.
Inget jobb jag kanske egentligen har drömt om, men i alla fall ett jobb.
Önskan att få ett jobb som jag verkligen verkligen vill ha känns lite längre bort för varje dag som går.
Lönen skulle ligga på 18 000, vilket betyder en nedgång för mig på några lock. Däremot bättre än a-kassa och det lät inte förgörande tråkigt. Men det är lite lustigt att man kan tänka sig att ta ett jobb bara för att det är avlägset besläcktat med det man e g e n t l i g e n  vill göra. Vi får se hur det går...

Min pappa fick äntligen en fast tjänst igår.
Sånt gör mig lyckligt... GRATTIS PAPPA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0