Ridå

Har duschat riktigt varmt nu. Det kändes som jag verkligen behövde det.
Nyinsmord och fräsch ska jag snart krypa ned i sängen för att försöka framkalla tröttheten.
Än så länge lyser den nämligen med sin frånvaro.
Det samma gäller mitt goda humör. Så har det varit sedan jag vaknade i lördags.
Jag antar att jag repar mig snart, men det känns tungt nu och jag hoppas innerligt att det blir mycket att göra på jobbet under veckan eftersom jag är övertygad om att jobb stöter bort grubblande tankar- det gör det alltid.
Satt ute med söta fröken J och supersköna S och småpratade lite förut. Det var skönt att bara softa lite i solen innan det var dags att gå in så att det inte blir läggdags allt för sent. Att gå upp klockan 03.00 kräver trots allt lite kraftansträngningar.
Jag går och lägger mig runt åtta och sedan hoppas jag på att ridån har gått ned senast halv tio.
Vi får väl se hur det går med den saken...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0