Another one bites the dust

Blev bjuden på fest.
Tackade ja.
Kompisen J från gamla tjejgänget i Karlstad messade och sa att hon skulle vara i stan.
Tackade nej till festen för att hänga med henne.
Kompisen J ska tydligen på en fest dit bara inbjudna får komma. Jag är inte inbjuden.
Tackade ja till den första festen igen.
Tänkte sen att jag kunde mysa med M istället. Vi har inte setts så mycket den här veckan.
Tackde nej till festen igen.
Jag och M pratade precis. Han hinner inte träffas ikväll. Han måste plugga.
Jag kan ju knappast tacka ja till festen en tredje gång nu...

Ensam och övergiven en fredagkväll- är detta en varning från mitt dåliga karma, tro?

Kommentarer
Postat av: Bohman Club

Bohman koman.... du suger ..... nä skoja bara. Fin blogg.... väldigt bra..... we love you. Kram the one arm and the fetto

2006-05-26 @ 17:45:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0