Baldags!

Knaggligt med sömn inatt, har ingen aning om varför riktigt.
Kvällen igår blev nästan deprimerande eftersom det inte fanns någon att umgås med och ingenting att titta på på dumburken heller. Slöglodde lite på "Broken Arrow" men blev rätt snabbt påmind om varför jag aldrig sett klart den filmen. Den är faktiskt ruskigt dålig.
Käkade lite cashewnötter, gjorde några pajer att stoppa i frysen och gick sedan och la mig ganska tidigt.

Idag är det bal som gäller.
Klockan ett ska jag vara hos Fröken J för att fixa den finfina frisyren. Då har jag tänkt att jag redan skall vara så gott som färdigsminkad förutom ögonskugga och lite annat småkrafs.
Sedan är det klänning på, bubbel på Rackarberget och därefter rakt ned till ÖG där ballunset hålls.

Det kanske är en smula barnsligt att fortfarande tycka att det är så roligt att klä upp sig i balklänning, men det skiter jag i. I like it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0