Blott en spillra...

Ingen bra bloggar-dag kan jag säga med en gång.
Gårdagens partaj har lämnat mig som en spillra av mitt forna jag, det märks att man blir äldre och inte pallar för trycket på samma sätt som förut. Toppenkväll, framför allt när vi kom ut på krogen och jag och fröken J härjade som brukligt hela natten. Kom hem till slagfältet där festen varit runt fyra och stöp i säng. Sov knappt sju timmar och har sedan legat under täcket och förbannat alkoholintaget och bristen på krubb. Äter nästan aldrig något efter att jag har varit på krogen, kanske tre-fyra gånger per år och dagen efter de allra blötaste nätterna får jag alltid betala surt för det... Idag var en sådan dag.

Mår inte bra nu heller egentligen, men tydligen bättre eftersom jag fått i mig ett glas mjölk och lite lite mat. Hälsotillståndet måste vara i ordentlig rubbning, för jag funderar ärligt på att kolla på schlager-EM ikväll.
DÅ MÅR MAN FAN INTE BRA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0