Elin + Leffe = SANT

Sitter och klipper med ögonen framför burken.
Gäspar så att ögonen tåras och käkarna knakar.
Är riktigt trött, det blev inte mycket sömn i natt.
Mest fest faktiskt.
Och dans.
Efter tidernas sittning på ÖG gav vi styrdansen en ärlig chans. Jag vet att jag inte kommer gå till historien som något proffs, men kul var det och det gick faktiskt. Sedan hur snyggt det var är en fråga som jag lämnar obesvarad...
När ÖG blev segt (läs: nästan tomt) framåt tre-snåret drog vi oss bort till Göteborgs Nation- ett ställe som endast lever upp en gång per år och det är på vårbalen. 100 spänn in eftersom de är ruskigt snikna, göteborgarna. Dock fick jag valuta för pengarna innan jag och min stiliga kavaljer M rullade hemåt vid 05.30. Mitt framför snoken på mig stod en skäggig pygmé: Leif Pagrotsky. Snacka om surealistiskt... Tuff avslutning på en toppenkväll. Behöver jag nämna att vi fullkomligen rasade i säng..?



75483-8

Bedårande vackert par!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0