Intervju med arbetslös journalist?

Kvällstidningen ringde precis, de ville tydligen göra en intervju med en arbetslös ung journalist som har någon uppmaning till politikerna. Skrev för ett tag sedan ett debattinlägg om oss som räknas som studenter trots att vi bara pluggar för att vi inte har något jobb, och det var varför de ringde. Kan de inte ringa och erbjuda mig ett jobb istället, så är problemet ur världen?

Pratade med Korridorsgranne 1 om hur sjutton man ska göra i valet i höst. kan man vända på ett lands negativa aspekter om landet redan nått sin högkonjunkturstopp? Överväger att rösta blankt, tror ändå inte att de bryr sig om att fixa lägenhet och jobb åt mig.

Pastasallad och kväll framför tv:n på agendan nu, det känns gött! Inte för att jag slitit ont idag och förtjänat det, det är bara gött... Imorgon mer slit, jag lovar!

Kommentarer
Postat av: Micke

Jaså, du är sugen på pastasallad? Vi får väl se vad vi kan ordna... :)Puss

2006-05-03 @ 18:40:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0