Ren ovilja!

Boken som jag ska ha läst tills imorgon stirrar rätt så läskigt på mig nu. Hela veckan har jag förkunnat för både mig själv och andra att jag minsann ska plugga idag. Av denna dag har drygt 17 timmar gått och jag har ännu inte ens tittat åt boken. Tänk att det ska vara så ruskigt svårt att motivera sig ibland. Här har man betat av 160 poäng snart och fick man mer diciplin för det? NEJ!
"Detta är de sista högskolepoängen du tar här i livet, tänk på det dina slöa fan!"

Romantiker som jag är öppnade jag fönstret när jag nyss märkte att det regnade. Tycker att det är ett härligt ljud, så länge man kan nöja sig med att avnjuta det utan att bli blöt. Förbannade snabbt väg 55 som går alldeles för nära mitt hus här i gettot och därmed dränker allt annat ljud omkring. Stängde fönstret och beslutade mig för att prova min balklänning igen istället. Den ska egentligen inte på förrän på lördag, men jag kan av någon anledning inte riktigt hålla mig.

Fröken J har skaffat sig en blogg! Jag sa ju att det smittar... :)

Kommentarer
Postat av: Julie

Förken Julie försöker fortfarande försöka förstå sig på sin blogg :) Men smittar gör det!

2006-05-21 @ 23:40:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0