Sova sova sova, säng säng säng

Min blivande hyresvärd (och namne) ringde nyss och nu är allt klart med lägenheten.
När vi skrev kontrakt igår yttrande hon en liten oro för hur hon skulle få undan sina möbler och sa att hon kanske skulle bli tvungen att lämna kvar sängen.
Själv har jag i stort sett bara en enda riktig möbel.
I alla fall som jag har med mig till den här stan.
Det är min säng.
Den flyttar jag ingenstans utan, och så är det bara.
Jag älskar den högt, den är liksom bland det skönaste jag någonsin legat i.
Döm därför av min lättnad när jag fick veta att jag får min älskade (och enda?) ägodel med mig till mitt nya kryp in när flyttlasset går i slutet av juni!

Nu sitter jag återigen och funderar över möblemanget.
Dock har jag gjort lite tenta också.
Lite mindre dåligt samvete denna eftermiddag än igår med andra ord.
Med betoning på lite...

Kommentarer
Postat av: anna

tja!
ska du flytta? vart?

2006-06-01 @ 11:53:57
Postat av: Elin

Jag får äntligen flytta från detta getto och till en vanlig lägenhet. En liten liten lägenhet, men än dock en lägenhet. Fortfarande i Uppsala dock, var lugn! :)

2006-06-01 @ 21:14:12
URL: http://ontherocks.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0