But I don’t feel like dancin’ no sir, no dancin’ today

Vid det här laget borde jag vara taggad ända ut i tårna. Det var två veckor sedan jag var ute och festade ordentligt. Förra helgen var jag fattig och ingen var hemma. Helgen innan det var vi i Karlstad med späckat schema. Så jag borde vara vansinnigt laddad för fest ikväll.

Men det är jag alltså inte. Så fort jag kollar ut genom fönstret blir jag bara lite tröttare för varje gång. Regn och rusk och mörker är knappast någon humörshöjare och lägg därtill att jag den här månaden inte har en krona mer än den strama budgeten kräver. Det är nog därför jag inte feel like dancin. Det kan kanske bero på att det är electro techno som spelas på den klubb som kompisarna tagit sikte på ikväll...


Kommentarer
Postat av: Martin

Jag var heller inte festsugen i lördags. Men det blev ju riktigt kul trots allt...

2006-11-27 @ 11:57:26
URL: http://hellvis.blogg.se
Postat av: Elin

Martin: Och just så brukar det ju alltid bli. Fast techno är dessutom tidernas partydödare!

2006-11-27 @ 15:05:30
URL: http://ontherocks.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0