En dagens, tack!

DAGENS VILL HA: bil och körkort, tack.
DAGENS KLÄDSEL: svarta stövletter, mörkblå jeans, svart linne och beige kortärmad kofta.
DAGENS SMINK: mascara, ögonbrynspenna, puder, rouge och lipgloss.
DAGENS FRISYR: inbakad fläta.
DAGENS STORA HÄNDELSE: Fick precis veta att lägenheten är vår!!!
DAGENS LÅT: Panic! At the disco- I write sins not tragedies.
DAGENS PLANER: sända radio och gå på inflyttningsfest. 
DAGENS DUMMASTE: slut på te på jobbet- igen!
DAGENS SJUKA: programledaren som jag vikar för.
DAGENS DROG: clementiner.
DAGENS ROLIGASTE: intervju med Ed Harcourt på tisdag.
DAGENS FAVORIT: Borat! Den filmen måste jag se snart.
DAGENS PUSS: Den smackkyssen som jag ger M så fort jag kommer hem.
DAGENS KÖP: har endast köpt lunch och det bubbel jag förtär ikväll.
DAGENS GODIS: inget godis alls.
DAGENS HUMÖR: upp, upp, upp!
DAGENS ORD: IKEA.

Kommentarer
Postat av: Linda

Grattis till lägenheten, det var himlans skoj =)

2006-11-03 @ 12:56:16
URL: http://lindamariaengla.blogg.se
Postat av: Linda

Bomben släpps nog på söndag, dags att göra familjebesök =) Det har vart mycket pojkväns tid och lite familjetid på sistonde, de grymtar om min uppmärksamhet nu =) Och jag saknar dem också såklart..

2006-11-03 @ 13:22:53
URL: http://lindamariaengla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0