Frosty

Det här är vansinnigt.
Jag håller verkligen inte värmen i denna lägenhet (läs:skrubb), hur mycket jag än försöker.
Det är inte normalt, det är det verkligen inte. Att sitta i sin lägenhet (läs:skokartong) iförd helmundering: mysbyxor, två tröjor, en kofta, strumpor och raggsockar- och fortfarande frysa. Vrida alla element på max- och fortfarande frysa. Dricka te- och fortfarande frysa.

Man kan ju fundera på vad det är för gener man har egentligen. Den uppsättningen som jag fick med mig den dagen då kromosompar och genetiska nycklar delades ut måste vara defekt på något vis. Det är inte friskt att frysa så här som jag gör nu!

PS. det kanske har lite att göra med att jag har varit uppe sedan 03.50 och inte sovit på eftermiddagen. Men bara kanske...

Kommentarer
Postat av: Lina

På andra sidan internet sitter jag som själv är ganska frusen av mig och tänker att jag ska dela med mig av ett superbra knep vid frusenhet. Koka upp vatten och häll i en vanlig petflaska (de stora hårda). Vira runt en handduk (så du inte bränner dig) och håll nära dig eller lägg fötterna på den. Tänk på bara att värmen gör att flasktoppen krymper (men inte korken) så det kan läcka.

2006-11-09 @ 19:16:12
URL: http://dorisen.blogg.se
Postat av: Elin

Lina: Åh, det låter ju som ett riktigt bra tips, det ska jag verkligen pröva! :)

2006-11-10 @ 15:07:23
URL: http://ontherocks.blogg.se
Postat av: Lina

Kan ju tillägga att det funkar väldigt bra vid mensvärk också... :)

2006-11-10 @ 18:00:41
URL: http://dorisen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0