Gonzo, Wacko och jag

Jag börjar dagen likt många andra dagar: läsa nyheterna på nätet och dricka grapejuice. Snabbt konstaterar jag att jag evigheter hellre dras med min snoriga näsa med med, exempelvis Wacko Jacko:s. Inte bara för att min näsa idag är mindre förkyld än igår, utan mest på grund av att Kungen av pop numera har en, om möjligt ännu mer sjuk näsa än han tidigare har haft. Kanske har den till och med gått vidare och dött. Hur som helst ser den snoken inte frisk ut, men så kanske det blir när man växer på en sådan människa.

Av ren sentimentalitet spelar jag därför denna morgon oldies but goldies, allt med Michael Jackson. Och funderar över vilket som skulle vara värst: en näsa som Gonzo eller en näsa som Wacko.

De tre bästa den här morgonen (kan variera från dag till dag, som jaga inte er allt för mycket):

1. Thriller
2. Earth Song
3. Black Or White (självklart med Macaulay Culkin)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0