Gravallvarligt

Så börjar Halloween-förberedelserna.
Utan några maskeradkläder eller andra dito atribut, men med en hel del fantasi.
HH kommer hit snart och eftersom hon inte orkade åka hem och hämta det vita joxet vi skulle vräka på oss i ansiktet för den likbleka looken så har jag letat fram lite vit ögonskugga. Det lär nog ta en stund. Jag siktar inte på att vinna pris för bästa utklädnad, men ikväll resonerar jag så att svarta kläder, vitt ansikte, svarta ögon och ruskigt tuperad frisyr får duga. Frågar någon vad jag är så tänker jag svara gravallvarlig. Japp, precis så rolig är jag.

Trots allt, huvudsaken är ju att man har kul. Och om bara illamåendet efter en bakisomgång chips och dipp kan lägga sig så ska nog den saken inte vara svår att ordna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0