Janne Josefsson får lämna plats för hetare grabbar!

Tydligen är Gustaf Norén Sveriges sexiga karl. Åtminstone enligt tidningen Plaza Kvinna, som igår placerade honom högst upp på listan över de hundra män som vi i detta land borde sukta mest över. Jag vet inte, jag. Tuff och rebellisk kanske, men Svea rikes hetaste? Nej, det kan jag nog inte hålla med om, och förutom förstaplatceringen finns även några andra personer som förbryllar mig. Eller vad sägs om Örjan Andersson, Janne Josefsson och Peter Wolodarski?

Själv ser jag ett gyllene tillfälle att lista min egen heta topp tre:

1. Anders 'Moneybrother' Wendin
2. Amir Chamdin
3. Howlin' Pelle Almqvist

Kommentarer
Postat av: Martin

Plaza Kvinna är väl en ganska politiskt korrekt tidning och måste antagligen således väga in saker som makt och yrke. Wolodarski är ju ledarskribent och det anses säkert sexigt av många. Är han inte lite söt dessutom? :)

2006-11-15 @ 17:16:21
URL: http://hellvis.blogg.se
Postat av: Elin

Martin: Sexigt med makt= ja i vissa fall, sexigt med Wolodarski= no way José. Då får vi plussa på med en jäkla massa makt tror jag... :)

2006-11-15 @ 18:44:38
URL: http://ontherocks.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0