Nostalgi

Sitter och plockar i mina arbetsprover.
Det slår mig att man har hållit på med det här ett tag och att man har gjort en del.
Igår plockade jag med gamla arbetsprover till ett tidningsjobb jag sökt. Då slog det mig att man har gjort en del grejer på den fronten också.
Faktum är att det är såpass mycket att jag har glömt nästan hälften och det var faktiskt riktigt kul att läsa igenom de saker man skrev för flera år sedan.
Gud vad jag är sentimental av mig. Det är jag alltid. det har jag fått från pappa. Ni kan ju tänka er hur han och jag låter när vi drabbar samman i det sentimentala träsket.

Snart ska jag iväg och låna en bok på biblioteket. Pratade med universitetet igår och de tror att jag kan få mitt examensbevis redan innan jul om jag pinnar på bra. Sånt ger energi till en trött förvinterkropp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0