Poppa vs. poppa


Efter tjugo års erfarenhet av popcorn och popningsprocessen- hur kan man då bränna dem?
Det är en rätt jobbig balansgång varje gång man stoppar in påsen: för lite, för mycket eller lagom. Jag trodde jag valde rätt tid- och fick ut en stinkande svart klump.

Det var droppen, så här kan vi inte ha det. Jag tar det som ett tecken på att jag inte ska vara hemma ikväll, nu börjar festen! Förfest och Smålands nästa - självklar följeslagare=min älskade fröken J.


75483-44

2 X SJÖVILD

Kommentarer
Postat av: Martin

Popcorn skall poppas i gryta. Ingen annanstans!

2006-11-27 @ 11:57:47
URL: http://hellvis.blogg.se
Postat av: Elin

Martin: Den skolan gick jag också i flera år, tack vare min kära far. Men efter att ha avverkat grytor likt stormen Gudrun avverkade skog, så blev jag till slut kompis med min vän micron! :)

2006-11-27 @ 15:03:47
URL: http://ontherocks.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0