Stopp och belägg i Snorsta

Jag låter fan inte klok just nu. I kranen (näsan) är det verkligen tvärstopp och därför låter det närmast som jag pratar i en burk.
Imorse ringde min chef och väckte mig och det skulle han aldrig ha gjort. När jag svarade lät det som han ringt fel och hamnat hos något hemskt väsen som bor under en sten i en skog vid en sjö. Det första han frågade var "hur mår du egentligen?". Han blev väl orolig- inte så mycket för att jag skulle bli sjuk imorgon utan snarare för att jag skulle vara tillräckligt frisk för att gå till jobbet och låta sådär. Jag försökte lugna honom med att jag precis hade vaknat, undrar om det hjälpte...

Kanske är det tur att det inte är radiojobb intervjun idag gäller. Nu sticker jag till Den Kungliga Hufvudstaden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0