T som i tjuvstart

Idag kunde jag inte hålla mig. Jag köpte en flaska julmust. Den smakar himelskt.
Dessutom var jag knappast, trots mina farhågor den enda som föll för frestelsen. Tjejen innan mig i kön till kassan slängde upp saffransgifflar på bandet och killen bakom köpte pepparkakor.

Faktum är att jag när jag tar den första klunken inser att det bara finns två bra saker med vintern:

1. Den första snön (CHECK)
2. Julen (CHECK, eller ja nästan i alla fall)

Vad fasen är egentligen meningen med fem månader istid egentligen. Nu har jag snön och julen säkrad, nu kan sommaren komma tillbaka igen!

Kommentarer
Postat av: Linda

Åh Elin, du är så himla go. Jag skulle vara jättetacksam om du ville låta mig se mallen. Alltid bra att få olika idéer. Sen är bara frågan hur man får Mc Donalds (där jag extra jobbade under gymnasiet) och Willys (i kassan efter gymnasiet) att låta bra ;-) Fast Securitas brukar låta bra *ler* De jobben som jag har hittat är genom Adecco, mest reception/växeltelefonist jobb.. Och det har jag ju erfarenhet av, för det är exakt det jag jobbar med nu =) Så om jag får ihop ett bra CV så kanske även denna historien kan sluta lyckligt ;-) Vet du min hemlis Elin? Jag har klippt av mina långa bruna lockar och har numera rock/pop inspirerat flikigt hår i axellängd med lugg =D Lite läskigt var det men *hihi* Man ska ha förändring ibland ;-) Men har inte skrivit nått på bloggen än, för ska överraska mamma *haha* Hon kommer få hjärtattack, hon avgudade mitt hår. Hihi. Min mail är iaf: [email protected] (även min msn =) ) Kram!

2006-11-03 @ 10:57:25
URL: http://lindamariaengla.blogg.se
Postat av: Linda

Man får ju inte nalla på julmusten ;-) Hihi.. Det jag skulle kunna tänka mig att tjuvstarta med är lussekatter, mumma. Får nog leka husfru nån dag& baka några =) (Jag är ingen bakande tjej) Är du?

2006-11-03 @ 10:59:26
URL: http://lindamariaengla.blogg.se
Postat av: Linda

Och du, jag håller alla fingrar& tår för dig nu =D Att du ska få drömjobbet, fina människor förtjänar fina saker! Det tror jag på =)

2006-11-03 @ 11:07:13
URL: http://lindamariaengla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0